יער עין חמד

תכשיטים לחתונה – מה חשוב לדעת

חתונה שישי צהריים

מה הדבר הראשון שעשיתם כשהתחלתם לתכנן את החתונה? סביר להניח שחיפשתם אולם אירועים, חשבתם על התאריך ואולי אפילו ביקרתם בחנויות בוטיק לבגדי חתונה. ובאמת, זה הבסיס לכל חתונה באשר היא. אבל אחרי שהסידורים הלוגיסטיים מאחורייך, כשמגיע הרגע לבחור תכשיטים לחתונה ההתרגשות מגיעה לשיא.

זה מתחיל בבחירת טבעת הנישואין, סמל הזוגיות שילווה אתכם לאורך כל חייכם המשותפים, וממשיך בבחירת עגילים או שרשרת להשלמת המראה הכללי. ברגע הזה, נדמה שכל הדברים מתחברים יחד, ואת כבר ממש יכולה לראות את עצמך רגע לפני שהכל מתחיל. התכשיט הנכון יחמיא לך ויבליט את יופייך, אך מעבר לזה – זאת הזדמנות לבטא את עצמך ולהוסיף טאץ' אישי וייחודי למראה הכללי. אז איך בוחרים ומה כדאי לקחת בחשבון? הנה המדריך המלא.

קודם כל – טבעות נישואין

הכוכבת הראשית של טקס החופה היא ללא ספק טבעת הנישואין. טבעת זו היא בדרך כלל טבעת חלקה מזהב, ללא אבני חן או יהלומים, אך אין זה אומר שעליה להיות פשוטה או חסרת השראה. להיפך, כיום ישנן טבעות נישואין מגוונות, גם לנשים וגם לגברים, בגווני זהב שונים בעיצובים ייחודים ובחיתוכים שונים. אם תרצו ניתן כמובן לפנות לצורף וליצור טבעת בהזמנה אישית ואף להוסיף כיתוב פנימי המשמעותי עבורכם. רק שימו לב! אם אתם מתכוונים לענוד את הטבעות ביום יום חשוב מאוד לוודא שהן נוחות והולמות את סגנון החיים שלכם. למשל, אם את עוסקת בספורט באופן קבוע מומלץ לבחור טבעת שלא תכביד עלייך או תיתפס בבגדים או בציוד ספורט אחר.

התאמה בין התכשיטים לאירוע

כעת, אחרי שכבר בחרת את טבעת הנישואין וההחלטה הקשה ביותר מאחורייך, תוכלי לבחור (אם תרצי) תכשיטים אחרים שידגישו את יופיו של המראה הכללי. כדי ליצור מראה הרמוני חשוב כמובן שתהיה התאמה בין השמלה שבחרת לבין עיצוב התכשיט כך שהם ישתלבו ביחד היטב וישלימו אחד את השני. אך מראה זה לא הכל, בחירת התכשיט צריכה גם לקחת בחשבון את אופי האירוע עצמו ואת האתר שבו הוא יתקיים. אם למשל אתם מתכננים חתונה שישי צהריים מומלץ לבחור תכשיטים קלילים ועדינים יחסית שלא יכבידו עלייך בשמש. בסופו של דבר, התכשיטים צריכים להיות נוחים ולאפשר לך לרקוד וליהנות מכל רגע בחתונה.

הפעילי את הדמיון שלך

מה זה תכשיט בעיניך? עגילים? שרשרת? צמיד? כן כמובן, אבל בחתונה זה יכול להיות הרבה מעבר לזה. בניגוד לתכשיטי היום יום שלנו, שחייבים להיות פרקטיים ולא להפריע לנו בביצוע מטלות שונות, תכשיטי החתונה מאפשרים לנו קצת "להתפרע". בערב המיוחד הזה אפשר לנסות כל תכשיט שפעם רצית לענוד – למשל כתר מעוצב לשיער עם אבני חן נוצצות, שרשרת ייחודית למצח או אפילו כפפות משובצות באבנים ועיטורים. את התכשיטים אפשר לשלב כמעט עם כל פריט לבוש, כיד הדמיון הטובה עלייך. מצד שני, אם את אוהבת מראה "נקי" יותר, תוכלי לבחור פריט מרכזי אחד בעל נוכחות, כגון ענק מרשים לצוואר, ולתת לו את כל הבמה. הכלל המנחה היחיד הוא לא להגביל את עצמך ולבחור בתכשיטים שאת אוהבת ומרגישה שלמה עימם.

אפשר גם להחליף

קל מאוד להתאהב בתכשיט. לפעמים זה הגוון הייחודי של המתכת, הברק המושך שלה ולעיתים אלו הן אבני החן היפות או ניצוץ היהלומים שמלהיב אותנו. כל אלו יכולים לסחוף אותנו וכבר ממש אפשר לדמיין איך התכשיט הנפלא ישתלב עם השמלה, ההינומה ואפילו הנעליים, אלא שאז מתברר שהתכשיט המושלם הזה קצת מרשים מדי, קצת גדול מדי ולא ממש נוח לענוד אותו לאורך זמן. רק המחשבה על חתונה שישי צהריים עם התכשיט הכבד הזה מעוררת בנו חשש. זה המקום להזכיר שכמו שניתן להחליף שמלה, אפשר בהחלט להחליף תכשיטים, וזה אפילו קל הרבה יותר. לטקס החופה תוכלי לצעוד בשמלה הראשונה והמהודרת יותר, ולריקודים תשאירי את השמלה הקלילה יותר עם תכשיטים עדינים כגון עגילים צמודים או שרשרת דקה. רק שימי לב שאם בחרת לטקס החופה בתכשיטים יקרים כדאי שיהיה מקום בטוח לאחסן אותם כשאת מחליפה לתכשיטים האחרים.

הכל נשאר במשפחה

לא תמיד חייבים לקנות תכשיטים לחתונה. במשפחות רבות ישנם תכשיטים מרשימים שעוברים שנים ארוכות מאם לבת ולפעמים יכולים להיות להם גם משמעות ייחודית או סיפור אישי מרגש. ההכנות לחתונה הן הזדמנות מצוינת לחפש ביחד בקופסת התכשיטים פריטים ייחודיים, לשמוע מה עבר עליהם עד הלום ולבחור תכשיט אהוב שאולי תמיד חיכית לרגע המתאים לענוד אותו. אם תרצי תוכלי גם לשאול תכשיטים אוהבים מחברות – הן יתקשו לסרב לך בערב הייחודי הזה.

אל תחכי לרגע האחרון

גם אם כבר שמת עין על תכשיט שהוא ירושה משפחתית או שהחלטת איזה שרשרת תשאילי מחברה, אל תחכי לרגע האחרון. את עלולה להגיע ליום הגדול ולגלות שבעצם התכשיט הנהדר כלל לא מתאים לשמלה היפה שבחרת ולמרות שכל אחד מהם יפה בנפרד הם ממש לא מדברים אותה השפה. כדי למנוע מצב עגום שכזה מומלץ להגיע עם התכשיטים למדידת השמלה שבחרת, ולוודא שהם משתלבים ביחד היטב. רצוי להגיע למדידות עם כמה אפשרויות שונות, להתייעץ עם מעצבת השמלה ועם חברות ולנסות שילובים שונים עד שתגיעי לתוצאה שאת מרוצה ממנה.

מוזמנים לשתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

עוד מהבלוג...

חתונה באור יום

יתרונות של קיום חתונה בשישי אחה"צ

תכנון חתונה הוא מסע מרגש מלא בבחירות והחלטות. בין ההחלטות הללו, החלטה אחת שיש לה חשיבות משמעותית היא בחירת היום והשעה לחגיגה המיוחדת שלכם. בעוד

חתונה בטבע מעוצבת

עיצוב ודקורציה לאירוע ביער

תכנון אירוע בלב הטבע, מוקף ביופיו השליו של יער, יכול להיות חוויה קסומה באמת. בין אם מדובר בחתונה, בילוי תאגידי או חגיגה מיוחדת, יצירת האווירה

חולמים על חתונה בטבע?

דברו איתנו