יער עין חמד

רעיונות עיצוב חלומיים לחתונה שלכם

גן אירועים בטבע

אתם מגיעים לאחד הימים המרגשים שלכם, בטח בתור זוג, ואתם רוצים שהכל בחתונה יהיה קסום ומושלם. ישנם גורמים רבים שיקבעו איך בסופו של דבר יראה האירוע שלכם, איך אתם תרגישו ואיך ירגישו האורחים. המקום בו האירוע נערך, האוכל, המוזיקה ובכלל האווירה יקבעו אילו זיכרונות יהיו לכם מהיום המרגש הזה וגם איך האורחים יזכרו אותו. עיצוב המקום בצורה ייחודית ומסקרנת ללא ספק משפיעה. עיצוב המקום הוא בעצם הדבר הראשון אותו חווים האורחים שמגיעים. מעבר לעיצוב המרכזי של המקום שהוא ידוע מראש, תוכלו להוסיף אלמנטים עיצוביים קטנים משלכם שיוסיפו הרבה מאוד לעיצוב הכולל. כמה רעיונות:

מעמד עץ עם תמונות שלכם ושל המשפחה

מעמד עץ קטן אותו אפשר לשים באחת הפינות כמו פינת הקפה, ליד הבר או פינה אחרת. ישנם מעמדי עץ קטנים עם מבנה של רפסודת עץ שאפשר למצוא בסופרים או נגריות וחנויות העוסקות בעץ. את המעמד אפשר לקשט בתמונות שלכם בכל מיני שלבים של הקשר ביניכם, החל מהתקופה שרק הכרתם ועד תמונות מההכנות לחתונה. אפשר לצרף תמונות של אנשים קרובים אליכם. את התמונות תלו בעזרת אטבי עץ קטנים. אפשר לתלות על המעמד שרשרת לדים קטנים שתאיר את המעמד ותבליט אותו.

קיר עץ מעוצב בתור קיר צילום

נמשיך עם הקונספט של העץ. במיוחד אם בחרתם גן אירועים בטבע כמו עין חמד הנמצא ממש בתוך חורש טבעי, כל מה שקשור לעץ, חומרים טבעיים ואלמנטים אחרים מן הטבע יתקבל בברכה וישתלב היטב. קחו רפסודת עץ גדולה יותר מזו שלקחתם למעמד, ממש בגובה של כ 2.5 מ' וברוחב של 1-2 מ' כך שכל אחד יוכל להצטלם ויראו את הרקע היטב. על החריצים שבין קרשי העץ מהם מורכבת הרפסודה תלו אדניות מעקה עם פרחים וצמחים שונים. אפשר להוסיף תמונות ממוסגרות, שלטי עץ עם הדפסים יפים שאפשר למצוא בכל חנות סטוק וכמובן בעלי אקספרס או אתרים דומים.

עמדת משקאות בכניסה עם שלט- בוחשן

רוצים שהאורחים יכנסו לאירוע שלכם בכיף ובראש טוב? במקום שנציג המקום הבודק שהאורח אכן מוזמן יגיד את מספר השולחן\, תנו לאורחים לגלות זאת לבד בדרך מקורית ומרעננת שמוסיפה גם לעיצוב. אפשר למצוא באתרים כמו Etsy לדוגמה בוחשנים בהתאמה אישית שהידית עשויה פלסטיק שקוף דמוי זכוכית ועליו אפשר להזמין הדפסה שיכולה להיות למשל מספרי השולחנות. כך לכל אורח הכינו כוס משקה, למשל מיץ קר עם הבוחשן בתוכו ועליו מודפס מספר השולחן ומדבקה עם שם האורח.

קיר צילום מבד

אם קיר העץ משמש רקע לצילום בסגנון כפרי ורומנטי, אפשר גם ליצור רקע לצילום בסגנון מודרני. הרקע יהיה מבד המתוח בין שני עמודים או מוצמד למעמד קשיח. אפשר לעצב ולתכנן את ההדפסה על הבד. אפשר שיהיו משפטים מצחיקים או רומנטיים, ציורי פרחים או כל דבר אחר שתרצו. אפשר גם להכין בד עם אייקונים מערים בעולם כמו מגדל אייפל, מגדל פיזה וכו'. ההדפס יכול להיות ציורים של בתים, עצים- באמת הכל פתוח. כדי שלא יהיה ספק איפה היה רקע הצילום היפה הזה, הדפיסו גם את השם שלכם על הבד במקום שיהיה בולט ולא יוסתר.

אותיות  לתלייה במקומות שונים ברחבי המקום

היום אפשר למצוא אותיות לתלייה משלל סוגים: מעץ ומפלסטיק, מוארות ובמגוון רחב של פונטים. קנו סטוק של אותיות ותלו אותן במקומות שונים ברחבי הגן או האולם, הן יכולות להצביע ולהבליט מיקום, למשל של הבר, עגלת קפה או מתוקים, שירותים ועוד. אפשר גם פשוט להרכיב מילים או משפטים נחמדים, את השמות שלכם ועוד. אפשר לתלות את האותיות על לוחות מעוצבים בתוספת תמונות, צמחים או פרחים או לתלות אותן על גבי חוט מתוח כשמרחוק יראה שהן ממש תלויות באוויר.

סוקולנטים כמוטיב במקומות שונים ברחבי המקום

סוקולנטים הפכו למבוקשים מאוד בשנים האחרונות. אפשר לראות סוקולנטים כמעט בכל בית. הם מסתדרים בכל מקום, לא צריכים תנאים מיוחדים ויש סוגים שונים של סוקולנטים עם עלים בצורות וגדלים שונים, כולל מבנה סימטרי המזכיר מנדלה. אפשר לשלב אותם בכל מיני נקודות ברחבי הגן או האולם. אפשר להניח עציץ עם סוקולנט על כל שולחן, אפשר להניח קערה מעוצבת ובה מספר סוקולנטים במקום מרכזי כמו על הבר או מזנוני האוכל. אפשר להוסיף לקערה מזרקה קטנה עם מים זורמים ואז בכלל העיצוב הוא משודרג. אפשר גם לתת לכל אורח בסוף החתונה עציץ עם סוקולנט קטן. הם עמידים וגדלים ויכולים להחזיק שנים. כך אתם מבטיחים שהחתונה שלכם תיזכר עוד הרבה זמן.

לוכדי חלומות תלויים

אם אתם רוצים להוסיף אקזוטיות ואותנטיות בצורה עדינה ולא משתלטת לוכדי חלומות יכולים להיות אפשרות מצוינת. במיוחד אם החתונה נערכת באוויר הפתוח לוכדי החלומות יוסיפו לא רק בזכות המראה המיוחד אלא גם מהתנועה שלהם ברוח. ישנם לוכדי חלומות צבעוניים אך אם אתם רוצים לשמור על מראה עדין וחגיגי אפשר למצוא גם לוכדי חלומות לבנים עם דוגמאות שונות של אריגה בצורת מנדלות. למראה המעוגל וצורת המנדלות משמעות רוחנית מעבר למראה היפה והעדין. אפשר למתוח חוט בין שני עצים ולתלות שורה של לוכדי חלומות. כך גם מעל רחבת הריקודים.

גרילנדות ושרשראות נורות

במיוחד אם אתם נמצאים במקום בטבע עם עצים רבים מתבקש ממש להאיר את המקום בנורות קטנות שישוו לו מראה קסום כמו של יער פיות. בכל אתר אפשר למצוא שרשראות נורות בגדלים שונים, החל מנוריות לד קטנטנות ועד נורות כדור גדולות יותר. תלו על העצים סרטי לדים ובין העצים או עמודים תלו מספר גרי

מוזמנים לשתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

עוד מהבלוג...

חתונה באור יום

יתרונות של קיום חתונה בשישי אחה"צ

תכנון חתונה הוא מסע מרגש מלא בבחירות והחלטות. בין ההחלטות הללו, החלטה אחת שיש לה חשיבות משמעותית היא בחירת היום והשעה לחגיגה המיוחדת שלכם. בעוד

חתונה בטבע מעוצבת

עיצוב ודקורציה לאירוע ביער

תכנון אירוע בלב הטבע, מוקף ביופיו השליו של יער, יכול להיות חוויה קסומה באמת. בין אם מדובר בחתונה, בילוי תאגידי או חגיגה מיוחדת, יצירת האווירה

חולמים על חתונה בטבע?

דברו איתנו