יער עין חמד

רעיונות לחתונה בלתי נשכחת

חתונה בטבע

חתונה עבורכם תהיה בלתי נשכחת בכל מקרה. זהו יום מרגש, עמוס ומלא שהשיא שלו הוא כמובן החופה. לאורחים שלכם לעומת זאת, במיוחד לחברים בגילכם שמקפצים מחתונה לחתונה, זאת תהיה חתונה נוספת מתוך הרשימה המתוכננת. לכן, כדאי לחשוב על רעיונות שיהפכו את החתונה שלכם למיוחדת. לא צריך כמובן להגזים ולהשתגע כדי שיהיה אפשר להוציא את הרעיון שלכם לפועל בקלות יחסית. אפשר למצוא דברים קטנים וקלים יחסית ליישום שיעשו את ההבדל בין החתונה משלכם לבין חתונות אחרות.

להכניס את החיים לתוך החתונה

הייתם בטיול בלתי נשכח ביחד? יש לוקיישן בעולם שאתם אוהבים ומוכנים לחזור אליו בכל הזדמנות? יש לכם תחביב משותף? כל דבר כזה יכול לשמש לכם כהשראה וניתן לתפור את החתונה בהתאם לו כך שזו תהיה חתונת קונספט. אם לדוגמה שניכם אוהבים מאוד את איטליה, אפשר בקלות לארגן חתונה שכל כולה איטליה. אפשר שזו תהיה חתונה בטבע במקום שיזכיר לכם את נופיה של איטליה, נוף כפרי וירוק עם צמחיה ים תיכונית המשותפת לאיטלקים ולנו ממש כפי שמציע לכם יער עין חמד שליד ירושלים. אפשר שהאוכל יהיה כולו על טהרת האוכל האיטלקי שהוא לגמרי לא רק פיצה: באיטליה לכל אזור יש את האוכל המיוחד לו. זוהי כמובן רק דוגמה. אפשר לקחת את המוזיקה כמוטיב אם שניכם אוהבים לנגן או לשיר, אמנות והרשימה כמובן עוד ארוכה. את הנושא המרכזי עטפו מכל הכיוונים בפריטי עיצוב, בפעילויות מעניינות ועוד.

חתונה בטבע

הזכרנו קודם חתונה בטבע בהקשר של איטליה ונופיה אך זהו קונספט העומד בפני עצמו. חתונה היא כבר מזמן לא אירוע רשמי ומעונב אלא אירוע שהדגש בו הוא על טבעיות מבלי לוותר על קלאסיקה וסטייל. אמנם אפשר ללכת על ההארד קור ולבחור מקום פראי לגמרי, באמצע שדה, מטע או כרם, אך אל תשכחו את האורחים ששיכולים להיות גם אנשים מבוגרים, וגם שגישה למקום לא מוסדר היא לא תמיד נוחה. מקומות כמו יער עין חמד מציעים לכם הרבה מאוד טבע, שטח שכולל חורש טבעי ופינות חמד קסומות כמו מעיינות הנובעים במקום, אך יש בו גם את כל התנאים לתחושה נוחה כמו חשמל ומים שאין לכם באמצע שדה או מטע, שירותים נוחים וגם גן עם דשא ואזור מקורה לחתונות חורף בהן הטבע נראה היטב דרך קירות שקופים.

סידורי ישיבה לא סטנדרטיים

כיוון שחתונה היא לא רק לצעירים אלא הקהל הוא הטרוגני, כן כדאי שיהיה סידור שולחנות סטנדרטי למי שמעדיף. אבל בנוסף סדרו פינות ישיבה לא שגרתיות עם שולחנות נמוכים, ספסלים, כריות. אפשר גם פופים או הדומים נוחים. את השולחנות אפשר לקשט בפריטי עיצוב פחות מוכרים כמו מנורות שולחן מעניינות, פסלים יפים, עציצי פרחים- הכל תלוי בסגנון האירוע, האם הוא נוטה יותר לאירוע בטבע או אירוע בסגנון אורבני. אם זהו סגנון אורבני אפשר למצוא פינות ישיבה אלטרנטיביות אך בסגנון מודרני ונקי. אם הסגנון טבעי, פופים, כריות ומחצלות ישתלבו היטב.

דוכנים מעניינים לגדולים ולקטנים

הדוכנים העיקריים שאנחנו מכירים בחתונה קשורים לרוב לצד הקולינרי: בר, עגלת קפה או מתוקים. אפשר לארגן דוכנים לפעילויות שילדים כמובן ימצאו בהם עניין (אל תשכחו שיש גם ילדים בין האורחים אם לא הצהרתם מראש) אך גם המבוגרים יכולים ליהנות בהם, יחד עם הילדים או בלי קשר אליהם. בין הדוכנים שתוכלו לארגן יכולים להיות דוכן קעקועים זמניים שמחזיקים ושיהיה בו מבחר גדול, דוכן לתסרוקות מטורפות או צמות (כי מי אמר שצריך להגיע לאילת כדי לעשות צמות בשיער : ). אפשר לארגן גם עמדה לשזירת פרחים. המקום או אתם יכולים לדאוג למגוון רחב של פרחים וצמחים וגם אגרטלים קטנים ולתת לכל אורח לעצב את שזירת הפרחים האישית שלו.

חתונה עם הופעה בכרטיס אחד

כן, אנחנו יודעים שלרובכם אין את התקציב להזמין הופעה של זמר מוכר, אבל מי אמר שצריך? אם לכם יש איזשהו קשר לאומנויות הבמה, מישהו מכם רוקד, שר, מתעמל או משחק תוכלו ליצור הופעה קטנה לקהל (כשתהיו רגועים אחרי החופה). אם יש מישהו מהאורחים שידוע בכישרון המשחק, הסטנד אפ, הריקוד או השירה- בקשו ממנו. רוב הסיכויים שהוא יסכים בשמחה. אפשר גם לתת לילדים שמגיעים לשיר או לעשות קטעי משחק או ריקוד מאולתרים. ההורים יתלהבו, הילדים יהיו מרוצים והחתונה שלכם תהיה מיוחדת ומקורית- רווח מכל הכיוונים.

קוקטיילים (או מיץ) בכניסה לאירוע

רוצים להכניס את האורחים מיד אל תוך אווירה טובה ואנרגיות? בעמדת הכניסה הכינו הפתעה בצורת קוקטיילים מיוחדים או משקה לא אלכוהולי אם אלה ילדים או אנשים שפחות מתחברים לאלכוהול. בקשו להכין סוגים שונים של קוקטיילים ומיצים כך שהעמדה תהיה מרעננת וצבעונית. אפשר לצד הקוקטיילים לארגן בוחשנים מיוחדים בהתאמה אישית, כאלה העשויים פלסטיק שקוף עם הדפס לפי בקשתכם. על הבוחשנים אפשר להדפיס את מספרי השולחנות ולהדפיס גם את שמו של כל אורח. כך כל אחד ידע בדרך מקורית וכיפית מהו השולחן שלו ויקבל גם משקה על הדרך.

פריטים מפנקים לאירוע נעים

אם אתם עורכים את האירוע בערב ובמקום קריר כמו הרי ירושלים למשל, כדאי להיערך מראש כך שאורח שהגיע בשרוול קצר ירגיש בנוח גם כשהערב יורד ומגיע הקור הירושלמי. אפשר לדאוג לאורחים בצורה קלילה ונעימה. לארגן למשל פינה עם צעיפים, עליוניות ושמיכות או כרבוליות. כך לא רק שהאורחים ירגישו נוח יותר, אלא פינה כזאת תכניס אווירה של כיף, פינוק ותחושה של בית. אם אתם עורכים את החתונה בצהריים (חתונת שישי) בקיץ, אפשר לארגן עמדה עם משקפי שמש זולים אך שעדיין יעשו את העבודה למשך האירוע ואפילו מאווררים קטנים נטענים, במיוחד בחתונה במקום חשוף כמו חוף הים.

 

מוזמנים לשתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

עוד מהבלוג...

חתונה באור יום

יתרונות של קיום חתונה בשישי אחה"צ

תכנון חתונה הוא מסע מרגש מלא בבחירות והחלטות. בין ההחלטות הללו, החלטה אחת שיש לה חשיבות משמעותית היא בחירת היום והשעה לחגיגה המיוחדת שלכם. בעוד

חתונה בטבע מעוצבת

עיצוב ודקורציה לאירוע ביער

תכנון אירוע בלב הטבע, מוקף ביופיו השליו של יער, יכול להיות חוויה קסומה באמת. בין אם מדובר בחתונה, בילוי תאגידי או חגיגה מיוחדת, יצירת האווירה

חולמים על חתונה בטבע?

דברו איתנו