יער עין חמד

מה מיוחד בחתונות שישי?

חתונת שישי

רוצים חתונה מיוחדת, באווירה רגועה וקלילה וגם טבעית וססגונית? חתונת שישי תענה על כל הציפיות ואך יותר מכך. חתונת שישי נערכת באור יום טבעי ובאווירה רגועה וכיפית. ביום שישי אנשים מרגישים פנויים וחופשיים יותר מאשר ביום חול בערב אחרי שעות העבודה. מעבר לכך, אמנם חתונות שישי כבר מוכרות היטב ויש לא מעט שבוחרים בהן אך עדיין הן נחשבות ייחודיות יותר כך שגם אם החתונה שלכם היא אחת מתוך סבב החתונות שיש לחברים שלכם בחודשים הקרובים, החתונה שלכם תיזכר היטב.

כל היתרונות של חתונת שישי

  • התפאורה היא הטבע והתאורה היא השמש: כאמור, חתונת שישי מתחברת יותר עם פשטות וטבעיות. עצם העובדה שמקור התאורה העיקרי שלכם הוא השמש כבר הופכת את התחושה לטבעית יותר. מעבר לכך, במיוחד אם החתונה נערכת במקום שמוקף בטבע כמו יער עין חמד שליד ירושלים, אין גם צורך להתאמץ מדי מבחינת תפאורה. את כל היופי שמסביב אפשר לראות בקלות ובמראה הטבעי: עצים, פרחים, מעיינות שנובעים בתוך 11 דונם של שטח המקום וכמובן ציפורים שגם יוסיפו ציוצים לאווירה.
  • אף אחד לא ממהר: מצד אחד חתונת שישי היא באפן טבעי קצרה יותר מגלל השבת, אך המוד בו האנשים מגיעים הוא כבר מוד של סוף שבוע. הם רגועים ופחות ממהרים, במיוחד אלה שאינם שומרי שבת ויכולים לנסוע גם לאחר כניסת השבת אך אל דאגה, כיוון שרוב אולמות וגני האירועים כשרים, האירוע יגמר כך שכולם יוכלו לחזור הביתה לפני כניסת השבת
  • דרך נהדרת להיכנס לתוך סוף השבוע: מה יותר כיף מאשר להיכנס לתוך סוף השבוע עם החתונה שלכם, לבלות מהצהריים עד אחר הצהריים ביום המיוחד שלכם ולאחר מכן להמשיך הלאה אל תוך השבת? אין כיף גדול מזה. המשך לתוך סופ"ש בצימר או מלון בסביבה בכלל יעשה את האירוע מושלם.
  • לא נכנסים לפקקים של הערב: לא נחמד לנסוע לחתונה בשעות העומס, שלרוב אלה השעות בהן נוסעים כדי להגיע בזמן לחתונה שמתחילה בערב. שעות הצהריים בשישי הן פנויות יותר ועוד יותר שעות אחר הצהריים בהן האורחים ואתם תחזרו. ואם כבר שעת החזרה, אין ספק שכיף יותר לחזור אחרי אירוע בשעות הערב מאשר בשעות הלילה המאוחרות.
  • לבחור את היום המתאים ולשלם פחות: בגלל הביקוש הנמוך יותר עדיין לחתונות שישי, תוכלו למצוא בקלות רבה יותר את היום המתאים לכם במקום המתאים וגם לשלם על כך פחות.

למה כדאי לשים לב בחתונות שישי?

אם המקום בו אתם מתכננים לערוך את החתונה הוא מקום אשר מנוסה בעריכת חתונות שישי, סביר שהוא ידאג לכל הדברים שחשוב לדאוג להם בחתונות צהרים. כדי לבחור את המקום המתאים לכם כדאי שתשימו לב מראש לאותם פרטים:

  • טמפרטורה נעימה גם בקיץ: חתונה הנערכת בצהריים במיוחד בקיץ כדאי לערוך במקום שלפחות חלקים ממנו הם מוצלים באופן טבעי, דואג גם לאמצעי הצללה איכותיים לאזורים שחשופים לשמש ויש בו גם פתרונות מיזוג. מומלץ לבחור מקום אשר נמצא בשטח מיוער כמו יער עין חמד עם שפע של עצים שנותנים צל אך גם יש בו אפשרות להיות במקום מקורה וליהנות ממזגן. כך אתם נותנים את כל האפשרויות לכולם: אזורי שמש, אזורי חוץ מוצלים או מקום מקורה וממוזג.
  • תפריט המתאים לשעות הצהריים: אם בחתונת ערב הנטייה היא לבחור מנות עשירות ומשביעות יותר, בחתונת צהרים, במיוחד קיצית כדאי לבחור מנות רבות יותר שהן קלילות, מבוססות על הרבה ירקות, דגים וגם מנות בשריות קלילות. פחות תבשילי קדרה. במקום עם תפריט מגוון ועשיר תוכלו למצוא מנות המתאימות בדיוק לקונספט הזה. אפשר ללכת על תפריט צמחוני או טבעוני קליל (גם כאן שימו לב כי גם מנות צמחוניות וטבעוניות יכולות להיות כבדות)
  • חתונה הפוכה: בחתונה הפוכה מתחילים מהאוכל (כולו, לא רק מנות פתיחה) ואת החופה עורכים לאחר האוכל כולל קינוחים. כדאי לשקול בחתונת צהרים קונספט כזה. כך האורחים יאכלו את ארוחת הצהריים והדבר משמעותי במיוחד אם יש ילדים רעבים. בנוסף, גם שומרי השבת שיוצאים מוקדם יותר, עדיין יספיקו לאכול את הארוחה במלואה.
  • חניה: חשוב לבחור מקום שיש בו חניה מספיקה. הדבר משמעותי במיוחד במקומות הנמצאים בעיר. אלה בדיוק השעות בהן אנשים יוצאים לקניות או מסתובבים כך שחניות רבות יהיו תפוסות.

המלצות לחתונת שישי כיפית במיוחד

מעבר לייחודיות ולכיף שיש בחתונות אלה מעצם היותן בשישי וגם בשעות היום, תוכלו להפוך את החתונה שלכם לבלתי נשכחת עם דברים קטנים:

  • בר ארטיקים וגלידות: אם החתונה נערכת בקיץ בר ארטיקים וגלידות הוא כמעט מאסט. יש היום מגוון רחב של ארטיקים וגלידות ללא חלב, כאלה המבוססים על פרי טבעי או כאלה שבהם את השמנת מחליף רכיב טבעי כמו קרם קוקוס. בקיצור, יש מבחר עצום של גלידות וארטיקים, תבחרו מיוחדים ומעניינים ותרעננו את האורחים בין ריקוד לריקוד.
  • בר קוקטיילים: במקום משקאות אלכוהוליים כבדים המתאימים לערב כמו יין או וודקה תציבו בר קוקטיילים המציע קוקטיילים צבעוניים המבוססים על פירות וקרח. למי שהאלכוהול פחות מתאים לו כמו ילדים או אלה שאמורים לנהוג בקרוב אפשר להוסיף גם משקאות צוננים מיוחדים מלבד שתיה קלה סטנדרטית כמו תה קר או שייק פירות.
  • כפכפים לכל מי שמעוניין: אין ספק שאחרי שעתיים בנעלי עקב וגם בנעליים סגורות וחגיגיות מה שמתחשק הוא להוריד את הנעליים ולהיכנס לתוך כפכפים נוחים ולאוורר את הרגליים. החליפו גם אתם לכפכפים אם מתחשק לכם והציבו פינת כפכפים כך שכל אורח יוכל להסיר נעליים ולהחליק אל תוך כפכפים. כמובן שצריך לוודא שיש כפכפים במספרי נעליים מגוונים ככל האפשר עם כמות גדולה יותר של מספרי הנעליים השכיחים יותר, כולל לילדים.

מוזמנים לשתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

עוד מהבלוג...

חתונה באור יום

יתרונות של קיום חתונה בשישי אחה"צ

תכנון חתונה הוא מסע מרגש מלא בבחירות והחלטות. בין ההחלטות הללו, החלטה אחת שיש לה חשיבות משמעותית היא בחירת היום והשעה לחגיגה המיוחדת שלכם. בעוד

חתונה בטבע מעוצבת

עיצוב ודקורציה לאירוע ביער

תכנון אירוע בלב הטבע, מוקף ביופיו השליו של יער, יכול להיות חוויה קסומה באמת. בין אם מדובר בחתונה, בילוי תאגידי או חגיגה מיוחדת, יצירת האווירה

חולמים על חתונה בטבע?

דברו איתנו